Hanka S.

26.5 - 1.6.2023 Helena říká:

Velmi dobri hoste.
24.7 - 30.7.2021 Jakub říká:

Vše ok. Děkujeme za návštěvu u nás!
28.8 - 30.8.2020 Vendula říká:

Hostě byli velmi příjemní. Vše po sobě uklidili a neměli jsme s nimi žádný problém. :-)
Jsme rádi, že si návštěvu užili.
27.8 - 28.8.2022 Jiří

Chata Odra - Na samotě se saunou a horkou vanou pod širým nebem.
26.5 - 1.6.2023 Hanka říká:
Na samotě u řeky Odry se nám moc líbilo!! Chatka je vybavená vším potřebným, kuchyň i sprcha super vyřešená. Zkusily jsme i saunu,chladily se v řece a byla to paráda:-) Jediné co mi snad malinko chybělo je šňůra na prádlo,ale to je jen detail:-) Bezproblémový příjezd a krásné okolí! Ráno i večer úžasné ticho a ptačí koncert..nedaleko brod a za ním krásná cesta podél řeky. V řece pstruzi potočáci,raci..❤️Přes den okolo po cestě sem tam někdo projde-projede ale nic rušivého. Autem jsme poblíž navštívily opravdu krásné městečko Štramberk, Trúbu,jeskyni Šipka, taky Zbrašovské aragonitové jeskyně a Hranickou propast. Nijak daleko není ani Olomouc-tam jsme byly v muzeu Pevnost poznání a v aquaparku, oboje moc doporučuji. Taky jsme vyšli na Lysou horu. To už je trochu dál, ale stálo to za to:-) Večery jsme si užili u ohně! Byla to paráda a moc děkujeme za půjčení chatky! Sobotkovi z Vysočiny
Chatka “na konci světa”
7.10 - 9.10.2022 Hanka říká:
Počasí slibovalo na víkend babí léto tak jsme chtěli s dětma někam vyrazit. A chatka na konci světa byla výbornou volbou. Komunikace s majitelem byla na jedničku, vše jsme vyřešili rychle. Přijeli jsme až v pátek potmě a přivítala nás útulná chatička a krásně nasvícená parádní, udržovaná zahrada! Ranní výhled do zahrady na hromadu prolétavajících volavek a suchý strom plný strakapoudů a stále se vracejícího luňáka byl prostě top! V okolí plno turistických zajímavostí, my si dali pohodový okruh kolem lednických rybníků a výbornou večeři u Tlustých. Pohodový víkend, na chatce nic nechybí a je tam krásny klid. Děkujeme za pobyt, rádi se vrátíme!
Louka u Panuškova dubu.
27.8 - 28.8.2022 Hanka říká:
Potřebovali jsme v dané lokalitě jednu noc přenocovat. Vzhledem k předpovědi nešlo pod širákem. Po marném pátrání po nějakém kempu jsem si vzpomněla na bezkempu:-) a ejhle zrovna to co potřebujem sem hned našla. Takže v pátek večer zaplaceno, ze sobotu na neděli navštíveno. Louka nalezena bez problémů, dřevo i opékáčky připraveny. Tráva posekaná a zem je snad na zapochování kolíků taky připravena, šlo to jako po másle😃 Majitele sem nekontaktovala a ani nás nepřišel zkontrolovat. Aut po silničce projelo v sobotu večer i v neděli ráno poměrné hodně, ale nám to nevadilo. Jinak klidné místo, pohoda, zmokl jen stan, mi ne:-) Z hradu je vidět střecha:-) Není co vytknout!
Rybářská chata u Zahrádek mezi Holanskými rybníky
24.7 - 30.7.2021 Hanka říká:
Chata naprosto předčila naše očekávání! Úžasné místo, uprostřed močálů, ale přitom kousíček od všeho. Člověk by čekal plno otravného hmyzu a ono ne, komárů minimálně a muchy tam ani nelítaly. Chatu trvale stíní dvě nádherné vrby takže hic se taky nekoná. V Bobřím potoce bere ryba za rybou a k relaxu přispívá i neustálé hučení vody z přepadu! Ledňáček, sovy a spousta dalších ptáků k vidění! Chata je i uvnitř moc pěkně zařízená, skřítčí domečky potěšili:-) I když nechcete jet autem tak nádherná procházka přes soustavu Holanských rybníků, starý most, vodopád, všude plno borůvek...prostě jsme byly úplně unešeni a nechtělo se nám ani domů! V okolí je tolik různých cílů nedalo se vše stihnout,budem se muset ještě vrátit:) Na oběd v okolí moc doporučuji Hospůdku u Doušů v Kravařích! Jednoznačně dokonalá dovolená! Moc děkujeme že jsme tam mohli být!
Chata u rybníka uprostřed lesa
28.8 - 30.8.2020 Hanka říká:
Měli jsme trochu jiné plány, ale nějak to nevyšlo takže jsme poslední prázdninový čtvrtek se sbalenými věcmi řešili "kam teď"🤔 Vzpomněli jsme si na bezkemp a během chvilky nám padla do oka chatička u Počátek. Bylo to v dobré dojezdové vzdálenosti a byla možnost rybářit což jsme měli v plánu. Majitelce jsme tedy udělali rezervaci ve čtvrtek odpoledne a chtěli jsme jet hned druhý den. Měli jsme trochu obavy jak se to bude stíhat, ale majitelka odpověděla ani ne za hodinu, vše jsme domluvily a druhý den vyrazili. Z místa jsme byly nadšení! Opravdu je na samotě v lese, ale s naprosto pohodovou příjezdovou cestou. Parádní rybník s lekníny, skalkou a molem. Vše je čisté, nové a vyvedené téměř k dokonalosti! Na pozemku není voda ani studánka ale majitel nám sám od sebe nabídl vodu dovézt. My měli tedy svoji takže jsme nevyužili ale bylo to milé ! Na místě je i majitelem vyrobená krásná kaplička se sv. Hubertem😁 Na půdě se dobře spí, a výhled z okénka je přímo luxusní a navíc s nikdy nekončícím uklidňujícím zvukem padající vody. Za víkend jsne viděli hordu žab, vážek, tesaříka, netopýry, užovku a dalších spoustu živočichů a k rybníků léta dokonce i ledňáček! Ryby jsme chytli, nasbírali houby, kešky, prošli se do Počátek kde je fajn cukrárna a celkově si to fakt užily! Moc děkujeme 😉
Rybník u hradu Kost s chatkou v srdci Českého ráje
26.8 - 29.8.2019 Hanka říká:
Byly jsme u 5 kačenek s rodinou čtyři dny v posledním prázdninovém týdnu. Z místa jsme byly nadšení! Klid, ticho, okolo prošlo asi 5 lidí jinak nikde nikdo a přesto za 10minut chůze jste u hradu Kost v "centru dění"? Samotný hrad i přilehlá hospoda u Draka s jejich báječnými jídly z grilu byla naprosta paráda!! Na chaticce se spalo dobře, vse ciste, základní vybavení k dispozici, prijezdova cesta byla v pohode a studanka s cistou vodou kousek. Jedine co nam asi chybelo byla možnost otevřít si okno, ale to byla jen malá vada na krase. Večer jsme u petrolejky s dětmi hrály karty a bylo nám báječně ❤ Navic je pozemek i v ideálním místě pro výlety do okolních skal a krásné přírody. V dosahu cca 20km je toho opravdu hodne k vidění. Zkrátka odjížděli jsme naprosto spokojeni, odpočatí, děti ani pes domů nechtěli vůbec ? Doufáme že pozemek v nabídce vydrží a my se budeme příští léto moct zase přijet podívat!! Za krasnou divolenou děkuje rodina Sobotkova
Cookies. Vy víte, co máte dělat, aby vám tato lišta nepřekážela.
Tyto webové stránky využívají soubory cookie. Váš souhlas s využíváním všech souborů cookie potvrďte tlačítkem "Souhlasím". Pokud chcete upravit nastavení, klikněte na tlačítko "Uložit nastavení". Více informací o využívání souborů cookie naleznete zde.
Bezkempu využívá 4 druhy kategorií cookies:
1. Technické cookie
Technické cookies pro zajištění fungování webu. Bez nich to prostě nejde. Bez nich si neuděláte rezervaci a tedy nikam neutečete.
2. Analytické cookie
Analytické cookies nám pomáhají sbírat anonymní informace o návštěvnosti a interakci s obsahem na webových stránkách, abychom mohli zlepšovat uživatelské prostředí.
3. Personalizované cookie
Personalizované cookies umožňují webovým stránkám zapamatovat si vaše preference a poskytovat vám relevantní obsah a nabídky.
4. Reklamní cookie
Reklamní cookies slouží k sledování vašich online aktivit a přizpůsobování reklam tak, aby byly relevantní a zajímavé pro vás.