Jana O.

Počet navštívených pozemků: 8
Počet půjčených vozů: 0

24.6 - 26.6.2022 Markéta říká:

Nebylo vše uklizeno, jak by bylo slušné. Nicméně je jasné, že s dětmi se to ne vždy povede... Minulá návštěva byla ok a rádi hosta zase uvítáme.
31.5 - 2.6.2021 Petr říká:

Vše v naprostém pořádku. Uklizeno, komunikace bezproblémová. Vřele doporučujeme

RYCHLEBY - BÍLÁ VODA - SINGLETRACKY GLACENSIS
23.9 - 25.9.2022 Jana říká:
Na pozemku jsme byli přes víkend koncem září,majitel jenom kvůli nám posekal trávu,byli jsme vděčni.Překvapila nás noční obloha,žáden světelný smog(akorát svítili větrníky v Polsku),dokonale místo na pozorováni noční oblohy.A celou noc jsme slyšeli řvát jeleny,super zážitek.😀
Útulná maringotka u malého letiště a jezírka
24.6 - 26.6.2022 Jana říká:
Kouzelné místo, kde jsme byli podruhé a doufám, že ne naposled. Koupání v jezírku, opékání párků, dokonalý relax, výlet do Jihlavské ZOO s prohlídkou města a jeho podzemí, to vše za pouhé dva dny. Jednu maringotku jsme měli s manželem a druhou okupovaly děti, které byly velmi nadšené. Vřele doporučujeme.
Stylová maringotka s ohništěm a zázemím
20.6 - 24.6.2022 Jana říká:
Kouzelné místo, v noci absolutní klid. V maringotce jsem spala jen já, manžel s dětma spali na terase a moc si to užili. Vyráželi jsme na výlety ráno a vraceli se k večeru, kdy už byl pozemek ve stínu, ale přes den tam pálí slunce. Naše výlety do okolí byly Broumovské stěny, Krkonoše, Český Ráj a ZOO Dvůr Králové.
Letecká farma u Svobodů
14.8 - 15.8.2021 Jana říká:
Naprosto úžasné místo. Škoda, že jsme zde byli jen jednu noc. Největší zážitek byly lety historických letadel. Rádi sem někdy vrátíme.
Na samotě u lesa a lomu...
14.6 - 15.6.2021 Jana říká:
Byli jsme zde podruhé, tentokrát přes týden, jen na jednu noc. Na louce jsme byli sami, takže klid a pohoda. Udělali jsme si krásný výlet autem do Račího údolí, kde se dá jít nádherný a nenáročný okruh přes Tančírnu, zříceninu hradu Rychleby, Čertovy kazatelny, na zámek Jánský Vrch a zpět. Odpoledne koupání v lomu Rampa a večer romantika u ohně. Pro nás dokonalé místo, ale děti by mohly být zklamané, protože zvířata, kromě pár slepic, hus, dvou psů a koček, již na farmě nejsou. Přes týden by někomu mohl vadit celkem značný hluk z lomu, o víkendu je klid.
Chatka v ovocném sadu
31.5 - 2.6.2021 Jana říká:
Moc hezké a klidné místo. Koupání v nedaleké nádrži Lučina, Romantické procházky po Vojšických loukách a Čertoryji. Pokud si chcete něco uvařit, musíte pokaždé rozdělat oheň v kamnech a pro dřevo zajít do nedalekého lesa. M y měli vyřešeno vlastním, plynovým vařičem.
Na samotě u lesa a lomu...
4.6 - 6.6.2021 Jana říká:
Byl jsem zde od pátku do neděle, louka čistá a posečená. Jiní hosté zde nebyli, takže jsem si užil klid a večerní žabí koncert. Ráno mě budil ptačí zpěv. Dokonalá romantika. V okolí je spousta krásných cyklotras, zatopených lomů a rybníků. Hezký výlet je na Boží horu, nebo Venušiny misky. Rád sem znovu zavítám.
Cookies. Vy víte, co máte dělat, aby vám tato lišta nepřekážela.
Tyto webové stránky využívají soubory cookie. Váš souhlas s využíváním všech souborů cookie potvrďte tlačítkem "Souhlasím". Pokud chcete upravit nastavení, klikněte na tlačítko "Uložit nastavení". Více informací o využívání souborů cookie naleznete zde.
Bezkempu využívá 4 druhy kategorií cookies:
1. Technické cookie
Technické cookies pro zajištění fungování webu. Bez nich to prostě nejde. Bez nich si neuděláte rezervaci a tedy nikam neutečete.
2. Analytické cookie
Analytické cookies nám pomáhají sbírat anonymní informace o návštěvnosti a interakci s obsahem na webových stránkách, abychom mohli zlepšovat uživatelské prostředí.
3. Personalizované cookie
Personalizované cookies umožňují webovým stránkám zapamatovat si vaše preference a poskytovat vám relevantní obsah a nabídky.
4. Reklamní cookie
Reklamní cookies slouží k sledování vašich online aktivit a přizpůsobování reklam tak, aby byly relevantní a zajímavé pro vás.